شناسهٔ خبر: 111760 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

۱۰۱کارت هوشمند برای رانندگان و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین صادر شد

کرمانشاه - کارت هوشمند معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:در یک ماه گذشته ۱۰۱ کارت هوشمند  رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر برون شهری توسط این اداره کل صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، علیرضا معیری‌پور گفت:کارت هوشمند به عنوان مدرک شناسایی برای رانندگان ناوگان حمل و نقل نقش موثری در متمایز کردن رانندگان حرفه ای و غیر حرفه ای و شناسایی دقیق آنها دارد و از ضریب امنیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات این معاونت در خردادماه اشاره کرد و افزود:خرداد امسال ۶۷هزار و ۴۹۰ بارنامه جهت حمل و نقل کالا در استان قزوین صادر شده است.

معیری‌پور ادامه داد: ناوگان حمل و نقل کالای این استان طی این مدت ۱۴۴هزار تن بار داخل استان و ۷۸۲هزار تن بار به خارج از استان جابه‌جا کرده است.

وی همچنین از جابه‌جایی ۱۹۱هزار و ۱۲۹مسافر در داخل و به خارج از استان توسط ناوگان حمل و نقل مسافر و صدور صورت وضعیت حمل مسافر به تعداد ۲۲هزار و ۵۸عدد خبر داد.

معیری‌پور افزود: ایمن‌سازی و یا تجدید ایمن‌سازی ۶مدرسه حاشیه راه، توزیع ۱۴۰کلاه ایمنی بین راکبان موتورسیکلت و صدور ۴هزار و ۷۳۸برگ معاینه فنی نیز از جمله اقدامات مهم این معاونت در اداره ایمنی و ترافیک طی خردادماه بوده است.