شناسهٔ خبر: 111925 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان نمود:

نامگذاری راهدارخانه های مازندران به نام راهداران فقید

مازندران- مهندس جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت: به پاس قدردانی از زحمات راهداران فقید بخش راهداری و حمل و نقل استان مازندران ، راهدار خانه ها این استان به نام این راهدارانی که حین خدمت به کاربران جاده ای دچار سانحه گردیده و جان شیرین رو تقدیم نمودند ، نامگذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ،  حسن جهانیان در مراسم رونمایی از نامگذاری راهدارخانه استان بنام راهداران فقید اظهار داشت:  پیشنهاد نامگذاری راهدارخانه ها با هدف قدردانی از همکارانی بوده که سالیان سال در جاده ها خدمت کرده و در پایان برای حفظ جان و امنیت هموطنان شهادت گونه در حین عملیات راهداری به لقاءالله پیوستند ، صورت پذیرفت.

وی ادامه داد :راهداری عشق خدمت به همنوع بوده و راهدار انسان مخلص و ایثارگری است که رضایت خدای سبحان و خشنودی و آسایش خاطر همه انسانهایی که در گذر شریانهای حیاتی کشور یعنی ( راه ) در حال عبور و مرور می باشند را همواره در اندیشه پاک و بی آلایش خود قرار داده است.

 جهانیان افزود: راهداران مردان خستگی ناپذیر جاده ها هستند که در همه فصول سال در شرایط سخت و دشوار با همتی مثال زدنی برای تامین ایمنی راه ها و آرامش خاطر مسافران تلاش می کنند.

گفتنی است در سطح محورهای ارتباطی استان مازندران 22 باب راهدارخانه وجود دارد.