شناسهٔ خبر: 111929 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

بهره‌برداری از سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه پیش از اربعین سال جاری

میرجاوه.jpeg مدیرکل‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح توسعه سالن مسافری که از دوسال گذشته شروع شده بود، تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته وتا پیش از ایام اربعین به بهره‌برداری می‌رسد.

ایوب کرد، مدیرکل‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان،‌ در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با بیان اینکه مرز میرجاوه برای ورود زائران پاکستانی در ایام اربعین در نظر گرفته شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود ورود زائران پاکستانی نسبت به دو سال گذشته پیش از کرونا افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی افزود: از هم اکنون ایمن‌سازی راه‌های منتهی به پایانه مرزی میرجاوه شامل روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر منتهی به پایانه مرزی، لکه‌گیری، نصب علائم ایمنی و همچنین تابلوهای اطلاعاتی بیشتر در نظر گرفته شده که پیش از ایام محرم انجام می‌شود.

کُرد در خصوص بودجه تخصیص داده شده در راستای خدمت‌رسانی به زائران، اظهار کرد: در جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران پاکستانی در پایانه مرزی میرجاوه و آماده‌سازی محوطه پایانه شامل روکش آسفالت محوطه، روشنایی و... اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است.

 مدیرکل‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد:‌ طرح توسعه سالن مسافری که از دوسال گذشته شروع شده بود، تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که قبل از ایام اربعین به بهره‌برداری می‌رسد.