شناسهٔ خبر: 111975 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان تاکید کرد:

تقویت بدنه فنی اداره کل و به کارگیری نیروهای مجرب

جلسه شورای معاونین 1 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: یکی از اهداف ما تقویت بدنه فنی اداره کل و به کارگیری نیروهای مجرب در داخل این اداره است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) ،  ایوب اسدالهی  در جلسه شورای معاونین اداره کل با بیان اینکه بر مبنای ارزش‌های انقلاب و در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب و ارزشهای گام دوم و چهل سال دوم حرکت خواهیم کرد ، گفت: در این راستا باید ارتباط موثری با حوزه معاونت فنی و عمرانی استانداری همدان داشته باشیم.
وی افزود: توجه به نیروهای جوان و انقلابی و به کار گیری آنها ، توجه به معیشت کارکنان و تاکید بر کار گروهی و تیمسازی از دیگر اهداف ما در این اداره کل است.
وی یادآور شد: سیاستگذاری اول ، نهضت ملی است که  در این مسیر به تمام ظرفیت‌های قانون جهش تولید مسکن از ظرفیت‌های انبوه سازان استان تا خودمالکی و ظرفیت‌های بافت‌های فرسوده توجه می کنیم و همه را به کار می گیریم .

اسدالهی در پایان با اشاره به اینکه تمام تلاشهای فنی و عمرانی ما در جهت بهبود زندگی مردم در بافت‌های استان و ساخت و ساز مسکن خواهد بود، خاطرنشان ساخت: در این مسیر از ظرفیت‌های فرمانداران و بخشداران و شهرداران استان به بهترین نحو استفاده خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل پس از جلسه ، با کارکنان حوزه شهرسازی و معماری دیدار و بیان کرد: دولت در بحث بازآفرینی شهری به دلیل دیر بازده بودن وارد نشده است و یکی از اولویت های اصلی ما احیای بافت‌های فرسوده و توجه به بازآفرینی شهری است.