شناسهٔ خبر: 112008 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هجدهمین جلسه تامین زمین اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مطرح شد:

تعیین تکلیف متقاضیان حقیقی مشارکت کننده در طرح نهضت ملی

جلسه مسکن معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان تهران از استقبال مشارکت کنندگان حقیقی طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران به تعداد ۴۰ نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از تهران؛ امیر حسین آزاد دوار گفت: اراضی معرفی شده توسط شهروندان اراضی داخل حریم یا خارج حریم هستند که باید ابتدا مراحل الحاق به محدوده و تعیین کاربری را طی کرده و سپس بتوان از این زمینها در طرح نهضت ملی مسکن استان تهران بهره برداری شود.

وی افزود: تاکنون برای بارگذاری واحدهای مسکونی در اراضی پیشنهاد شده کار گروه تامین زمین جلساتی با حضور معاونین املاک و حقوقی و شهرسازی و معماری برگزار شده است که نهایتا در بررسی های بعمل آمده به ۴ قطعه زمین مساعد جهت طرح مذکور از بین ۴۰ نفر معرفی شده رسیده ایم.

آزاد دوار از برگزاری دوره آموزش روند نمای ابلاغی آموزش مدیران شهرستانی جهت تشکیل پرونده های واحد برای متقاضیان حقیقی و بررسی واجد شرایط بودن زمینهای معرفی شده و همچنین طی مراحل املاکی وحقوقی شهرسازی و معماری خبر داد و گفت: به زودی و پس از تعیین تکلیف زمین‌ها مذاکره با سرمایه گذاران حقیقی بخش مسکن را آغاز خواهیم کرد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ۴ قطعه زمین مساعد معرفی شده توسط متقاضیان حقیقی را در شهرهای باقر شهر، قرچک و اسلامشهر اعلام کرد.

آزاد دوار در پایان از متقاضیان حقیقی (سرمایه گذاران و انبوه سازان) برای حضور فعال در نهضت ملی مسکن استان تهران دعوت کرد.