شناسهٔ خبر: 112029 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی: 

 ارتقای کیفیت و ایمنی تردد راههای روستایی شهرستان اشنویه در دست اقدام است

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در اشنویه  همزمان با سفر شهرستانی استاندار به شهرستان اشنویه مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از ارتقای کیفیت و ایمنی تردد راههای روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی همزمان با سفر شهرستانی استاندار به شهرستان اشنویه در جمع اهالی برخی از روستاهای این شهرستان حاضر شد و گفت: با توجه به عنایات دولت محترم و شخص مقام عالی استان به توسعه مناطق محروم و ارتقای کیفیت و ایمنی تردد راههای روستایی، بزودی با انجام چند پروژه سطح کیفی و ایمنی راههای شهرستان اشنویه ارتقا و توسعه خواهد یافت.

وی در جمع مردم روستای باب خالد آباد از توابع بخش نالوس اشنویه عنوان کرد: به زودی عملیات ساخت راه روستایی خضرآباد، گنج آباد، گولماوران و غزن آباد با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال آغاز می شود.

آرامون در خصوص درخواست اهالی روستای کانه رش مبنی بر آسفالت مسیر این روستا به طول ۱.۳ کیلومتر توضیح داد: آسفالت این مسیر در دست پیمان بوده که در ده روز آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی ادامه داد:  بهسازی راه روستایی چپرآباد نیز جز تعهدات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده و به زودی جهت اجرای آن اقدام خواهد شد.

این مقام مسئول در مورد درخواست اهالی روستای رشته بیل درخصوص روکش آسفالت محور آغ بولاغ و مرگور که به طول ۷ کیلومتر است، اظهار کرد : این پروژه  به پیمانکار واگذار شده و تا دو هفته آینده نسبت به تجهیز کارگاه اقدام می شود.