شناسهٔ خبر: 112076 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید معاون امنیتی، سیاسی استانداری ایلام عنوان شد:

محور ارتباطی ایلام- مهران در حال آماده شدن برای تردد زائران اربعین

بازدید معاون سیاسی از محور ایلام- مهران (2).JPG مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام از محور ایلام- مهران گفت: تمام تلاش راه و شهرسازی استان جهت آماده شدن محور ایلام- مهران برای تردد زائرین اربعین به کار گرفته می شود

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( ایلام) ، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به در پیش بودن اربعین و اهمیت محور ارتباطی ایلام-مهران گفت: تا اربعین سال جاری ۶ کیلومتر دیگر از بزرگراه ایلام- مهران به بهره برداری خواهد رسید ضمن اینکه پل کیلومتر ۵۶ منطقه کنجانچم در مسیر رفت این بزرگراه تکمیل و نقاط پر حادثه این منطقه حذف و ۲۰ کیلومتر از بزرگراه ایلام مهران نیز آسفالت می شود.

وی خاطر نشان کرد: از ایلام به سمت مهران تونل کیلومتر ۵ به طول ۸۴۰ متر در دست احداث می باشد که حفاری و کف برداری آن به پایان رسیده و هم اکنون پیمانکار مشغول ترانشه برداری مسیر رفت و برگشت  این تونل برای عبور اضطراری در ایام اربعین است.      

عبدالله بهادری افزود: مسیر بعد از تونل کیلومتر ۵ تا تونل دوم  راه کربلا به علاوه پل بزرگ این مسیر تا اربعین به صورت چهار خطه آماده خواهد شد وپیمانکار در تونل دوم راه کربلا نیز مشغول عملیات لاینینگ می باشد و قطعا این تونل و مسیر ورودی و خروجی آن برای عبور اضطراری اربعین آماده می شود.        

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: مسیر اصلی تقاطع غیر همسطح صالح آباد نیز تا اربعین سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و تکمیل کامل این تقاطع تا پایان سال زمان نیاز دارد.

بهادری با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران راه و شهرسازی، راهداری، مشاوران وپیمانکاران و ... افزود: محورهای استان ایلام برای تردد ایمن زائرین اربعین  مشکل خاصی نداشته و آماده حضور این عزیزان هستیم.