شناسهٔ خبر: 112083 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اولین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی در سال جاری اعلام شد:

لزوم هم افزایی مدیران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در تهران

شورای حمل و نقل در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران برهم افزایی و به کارگیری مطلوب منابع و ظرفیتها در تعریف روند نمای واحد بازدید و افتتاح پروژه ها و هماهنگی بیشتر ذیل شورای هماهنگی استان تأکید و توافق شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی در استان تهران ضمن تأکید بر اهمیّت برگزاری هر دو ماه یکبار شورای مذکور و لزوم حضور همه مدیران کل وزارت راه و شهرسازی استان تهران گفت: برای اطلاع رسانی قوی تر از خدمات دولت، هماهنگی مؤثر و بهینه و بهره گیری از ظرفیت ها باید در بازدیدهای بزرگ و افتتاح پروژه ها واحد عمل کنیم و به یک روند نمای اختصاصی برسیم.
در این جلسه همچنین مشکلات معیشتی و مسکن همکاران در راه آهن، راهداری، هواشناسی، آزمایشگاه فنی مکانیک خاک، شهرهای جدید و... مطرح گردید و محبت خواه رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی بر احصاء کامل موارد جهت استفاده همکاران به عنوان شهروندان استان تهران در طرح نهضت ملی مسکن تأکید کرد و مقرر گردید موارد توسط مدیران کل جمع بندی و به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ارائه شود.
محبت خواه در ادامه گفت: ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن مهر استان تهران بالغ بر 900 هزار نفر بوده است که امیدواریم با هم افزایی همه مدیران تعهدات دولت به مردم محقق شود.
از دیگر موارد مطروحه در این جلسه، بررسی اعطاء زمین در حوزه هواشناسی در محدوده شهر جدید پردیس جهت ساخت ایستگاه هواشناسی، تعیین تکلیف زمین واگذار شده به آزمایشگاه فنی مکانیک خاک و حل مشکل ایجاد شده، تعیین تکلیف تبلیغات برون جاده ای بیلبوردها با موضوع پیش خرید واحدهای مسکونی مطابق مقررات تعیین تکلیف جاده اختصاصی فرودگاه امام خمینی (ره) و ضرورت الکترونیکی کردن هر چه سریعتر عوارضی آزاد راهها و.... بود.