شناسهٔ خبر: 112137 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تأکید کرد:

استفاده از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان در اربعین حسینی(ع‌)

پایانه مرزی شلمچه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت های ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان برای جابجایی زائران اربعین حسینی(ع) تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد در نشست هم اندیشی بخش هم و نقل مسافر اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی(ع) باید از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان برای رفاه حال زائران استفاده کنیم.

وی افزود: انجام هر اقدامی در هر بخشی، ملزم به رعایت شیوه نامه ها و قوانین است و هدف همه ما برای حرکت در مسیر برنامه ریزی شده و درست، باید مطابق با ضوابط، شیوه نامه ها و منشور حقوق مسافران باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: تمام تلاش ما این است که مسافران در تمام طول سال در بهترین شرایط، سفر خوب و ایمنی از مبدأ تا مقصد را داشته باشد و برای رسیدن به این هدف باید تمامی ظرفیت ها را بکار گرفت.

جولانژاد ادامه داد: باید بیش از گذشته از ظرفیت دستگاه های نظارتی برای ارائه خدمات بهتر و حل مشکلات در پایانه مسافربری استان استفاده کنیم و از این پتانسیل به نحو احسن بهره برد.

وی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تعامل بسیار خوبی با بخش حمل و نقل سازمان دارد که می توان این تعامل را با ایجاد توازن بین حمل و نقل کالا و مسافر بیشتر کرد و به دستاوردهای خوبی رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان عنوان کرد: با توجه به موارد مورد اشاره قرار گرفته در جلسه در خصوص نما و ظاهر پایانه های مسافربری استان، می توان در این زمینه مکاتباتی را با معاونت عمرانی استانداری در خصوص همکاری شهرداری ها داشت و در خصوص تامین امنیت رانندگان و مسافران نیز مکاتباتی با نیروی انتظامی و دستگاه های نظارتی انجام داد.

جولانژاد اظهار کرد: شرکت های حمل و نقل مسافربری در قالب منشور حقوقی مسافر  به شکایت های مسافران رسیدگی کنند.