شناسهٔ خبر: 112164 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی خبر داد؛

اعزام ماشین آلات به پایانه مرزی مهران به منظور آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم در اربعین ۱۴۰۱

عکس ناوگان مرز مهران.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از اعزام ماشین آلات به مرز مهران در راستای آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم در اربعین خبر داد و برنامه‌های این اداره کل در جهت جابه‌جایی زوار را تشریح کرد.

اروجعلی علیزاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از آمادگی کامل این اداره کل به منظور جابه‌جایی زوار در اربعین سال جاری خبر داد و گفت: به صورت پیوسته برنامه‌های سفر اربعین حسینی(ع) را در قالب تشکیل جلسات با استانداری و سازمان راهداری کشور برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در استان آذربایجان شرقی با سازمان حج و زیارت و اوقاف نیز جلساتی را برگزار کردیم، عنوان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها در اربعین امسال نسبت به سال‌های گذشته، با توجه به محدودیت کرونایی که در کشور وجود داشت، این حرکت معنوی پررنگ و پررونق‌تر خواهد بود و در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای جابه‌جایی زوار انجام شده است.

علیزاده از اعزام ماشین آلات به منظور انجام عملیات عمرانی به مرز مهران خبر داد و گفت: یک دستگاه لودر، یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه تانکر آب ۱۰هزار لیتری، غلطک ویبره، دو دستگاه تریلر کمرشکن، یک دستگاه کامیون ایسوزو و ۱۰ راهدار به پایانه مرزی ایلام اعزام شده‌اند تا زیرساخت‌های لازم برای حضور زوار آماده شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در ناوگان عمومی قریب به ۶۰۰ دستگاه اتوبوس در استان وجود دارد و با انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل جلسات متعددی برگزار شده است، لذل امیدواریم با یک برنامه‌ریزی منظم و دقیق این اقدام معنوی را پیش ببریم و هموطنان را آنگونه که شایسته است به مقصد برسانیم.