شناسهٔ خبر: 112249 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه های استان فارس اعلام کرد؛

پیشرفت ۷۵درصدی سایت رادار تنگ ریز فارس

فرودگاه شیراز مدیرکل فرودگاه های استان فارس با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه سایت رادار تنگ ریز گفت: مطابق برنامه ریزی های انجام شده، طی دو ماه آینده ساختمان اصلی سایت، پست برق و اتاق نگهبانی تکمیل، و سپس نصب تجهیزات راداری در مدت زمان دو ماه به پایان می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ غلامرضا کریم آقائی مدیرکل فرودگاه های استان فارس با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه سایت رادار تنگ ریز گفت: مطابق برنامه ریزی های انجام شده، طی دو ماه آینده ساختمان اصلی سایت، پست برق و اتاق نگهبانی تکمیل، و سپس نصب تجهیزات راداری در مدت زمان دو ماه به پایان می رسد.

کریم آقائی اظهار کرد: این رادار از نوع اولیه و ثانویه و قابلیت مد S بوده که در نوع خود پیشرفته ترین رادار در دنیا محسوب می شود و می تواند در جنوب و جنوب غرب از بندرعباس تا اهواز و در شمال استان تا حوالی اصفهان را تحت پوشش راداری قرار دهد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ وی در جریان بازدید از روند پیشرفت پروژه احداث سایت رادار تنگ ریز با حضور در جلسه کنترل پروژه، پس از بررسی و دریافت اطلاعات مربوطه، نکات لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات را بیان کرد.