شناسهٔ خبر: 112279 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

نظارت بر تاخیرهای ناوگان اتوبوسی تشدید می شود

راهداری گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اجرای طرح کنترل تاخیر مبدا و مقصد ناوگان اتوبوسی سازمان متبوع از هفته جاری در سراسر کشور اظهارداشت که این طرح در ناوگان اتوبوسی استان نیز با هدف رعایت حقوق شهروندی مسافران بیش از پیش بررسی و نظارت می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان) مهدی میقانی در جلسه هماهنگی برای اعزام زائران اربعین حسینی (ع) با حضور رئیس ستاد اقامه نماز، معاون سازمان حج و زیارت و انجمن ها و تشکل های صنفی بخش حمل و نقل عمومی در سالن جلسات اداره کل گفت: مهمترین موضوعات حائز اهمیت و قابل بررسی در این طرح؛ حمل و نقل و جابجایی توشه همراه و غیر همراه مسافر و اهمیت توقف برای ادای فریضه الهی نماز بویژه نماز صبح است.

تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، منطقی بودن کرایه ها ، معاینه فنی ناوگان قبل از حرکت، توزیع آب آشامیدنی سالم و سایر موارد از تاکیدات دیگر میقانی در این طرح با توجه به شروع سفرهای تابستانی است که رسیدگی خواهد شد.

آغاز ثبت نام زائران اربعین در سامانه سازمان حج و زیارت و بحث و تبادل نظر و هماهنگی پیرامون جابجایی و خدمات دهی آنها نیز موضوعاتی بود که  در این نشست مطرح شد.