شناسهٔ خبر: 112285 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در گردهمایی سراسری مدیران حراست شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مطرح شد؛

حراست از سرمایه‌های انسانی، رکن اساسی حراست سازمان‌ها/ تاکید بر ایجاد وحدت رویه و هم‌افزایی در گردهمایی سراسری مدیران حراست شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

گردهمایی مدیران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در گردهمایی سراسری مدیران حراست شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بر ایجاد وحدت رویه و هم‌افزایی شرکت تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با قدردانی از پرسنل حراست ستاد و مراکز استان‌ها در حفظ و حراست از سرمایه‌های مادی و معنوی شرکت گفت: حراست‌ها، نزدیکترین ارکان اصلی به مدیران شرکت و مورد وثوق، حمایت و تایید همه مدیران شرکت هستند و حراست در همه امور و عرصه‌های مشارکتی کشور مشاوری امین، خدمتگزار و ترویج دهنده فرهنگ ایثار و مبارز در جنگ‌های نرم و مدافع نظام در مقابل توطئه بیگانکان هستند.

وی حضور حراست را یک فرصت برای حفظ تعالی شرکت و یک مسئولیت سنگین بر دوش همکاران این حوزه خواند و گفت: باید ضمن حفظ مصلحت شرکت، تقوا و بینش را در همه مسائل مهم شرکت لحاظ کنند. همچنین حراست از اعتبار، آرمان و سرمایه‌های شرکت خصوصا سرمایه‌های انسانی، رکن اساسی حراست هر سازمانی است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم با نفوذ در صدد اختلال در دستگاه‌های اجرایی کشور است، تصریح کرد: حراست باید روزانه مشکلات و معضلات و توانمندی‌های شرکت را رصد کرده و جلوی هر نفوذی را بگیرد، همچنین حراست باید با تمام بخش‌ها و معاونت‌ها از جمله مدیریت فاوا همکاری نزدیکی داشته باشد.

کیانور با بیان اینکه لازم است جلسات هم‌افزایی‌ حراست به صورت مستمر برگزار شود و نقطه نظرات دریافت شود خاطرنشان کرد: چشمان تیزبین حراست باید به گونه‌ای رفتار کند که هیچ آسیبی متوجه همکاران نشود و همکاران بتوانند در یک فضای امن و با آرامش برای خدمت در راستای اهداف شرکت فعالیت کنند.

در مراسم افتتاحیه این گردهمایی روانبد، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات مدیران حراست شرکت در ستاد و استان‌ها، نسبت به ارائه گزارش مبسوطی از آخرین وضعیت شرکت و مقایسه آن با تمامی سال‌های فعالیت آن پس از تاسیس و برنامه‌ها و اهداف پیش رو و وضعیت مالی و استخدامی شرکت پرداخت و از خانواده بزرگ حراست‌های شرکت خواست تا با اطلاع صحیح از وضعیت شرکت، نسبت به ایجاد امید، نشاط و هم افزایی در میان همکاران مشارکت داشته باشند.

تاکید بر ایجاد وحدت رویه و هم‌افزایی در گردهمایی سراسری مدیران حراست شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در ادامه فرخی، مدیرکل حراست شرکت ضمن تشکر و قدردانی از رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و معاونان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و مدیران استان‌ها به سبب حمایت‌‎های انجام شده در راستای تقویت فعالیت‌های حوزه حراست شرکت، گفت: گردهمایی سراسری مدیران حراست شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با محوریت تدوین برنامه‌های آینده حراست شرکت، ایجاد وحدت رویه، هم‌افزایی و افزایش دانش تخصصی مورد نیاز، طی امروز و فردا به کار خود ادامه خواهد داد.