شناسهٔ خبر: 112303 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر به غرب استان تهران انجام شد:

بررسی مسائل توسعه ای و شهرسازی / افتتاح پروژه خط انتقال آب به دهستان اختر آباد ملارد

بازدید اختر آباد مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از سفر یک روزه استاندار و مدیران کل استانی به شهر ملارد با هدف بررسی آخرین موضوعات شهرسازی، توسعه ای و زیر ساختی و افتتاح یک پروژه عمرانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از افتتاح پروژه خط انتقال آب به دهستان اخترآباد، بررسی مسائل و مشکلات مردمی در دیدار های جداگانه در اختر آباد ملارد، بازدید از مجموعه تولیدی قارچ خبر داد و گفت: موانع و مشکلات تولید گسترده داخلی و صادرات قارچ در شهرستان ملارد در مذاکرات طولانی با تولید کنندگان و مسئولین شهرستان ملارد بررسی شد.

محبت خواه بازدید از ورزشگاه ۵ هزار نفری ملارد و بررسی فرآیند تجهیز امکانات ورزشگاه مذکور در راستای بهینه سازی سرانه آموزشی شهرستان را از دیگر اتفاقات سفر روز گذشته عنوان کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه گفت: شهرستان ملارد محل بازیافت زباله ۱۰ شهر اطراف خود با ورود روزانه ۸۰۰ تن زباله است که مقرر گردید سیستم های مربوطه تجهیز شده، امکانات افزایش یافته و اعتبار خوبی به بحث بهداشت محیط و رفع زباله در غرب و جنوب غرب استان (شهرستان ملارد) تخصیص یابد.

محبت خواه در پایان سفر از برگزاری جلسه جمع بندی و رفع موانع تولید در ملارد خبر داد و گفت : حق وردی نماینده مردم حوزه ملارد، شهریار و قدس پی گیر تحقق اتفاقات مثبت در حوزه غرب استان است که امیدواری زیادی نیزبا این پیگیری‌ها بین مردم منطقه ایجاد شده است.