شناسهٔ خبر: 112307 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر توسعه فرهنگی و اجتماعی شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد؛

سند توسعه فرهنگی، اجتماعی شهرهای جدید در دست تدوین است/ تأکید بر ضرورت تهیه پیوست فرهنگی اجتماعی برای طرح نهضت ملی مسکن

پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن شهرهای جدید استان اصفهان مدیرکل دفتر توسعه فرهنگی و اجتماعی شرکت عمران شهرهای جدید در گردهمایی مشاورین و مسئولین توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت های تابعه، از تدوین سند توسعه اجتماعی، فرهنگی شهرهای جدید در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید علیرضا مکبری مدیرکل دفتر توسعه فرهنگی و اجتماعی شرکت عمران شهرهای جدید در گردهمایی مشاورین و مسئولین توسعه اجتماعی و فرهنگی شهرهای جدید کشور ضمن بیان اینکه در تلاش هستیم تا شرکت عمران را به عنوان یک نهاد فرهنگی در کشور معرفی کنیم، گفت: خوشبختانه سند توسعه اجتماعی، فرهنگی مبنی بر امور اجرایی در دست تهیه بوده که با دید مشارکتی و مبتنی بر قومیت‌ها پس از تکمیل به تمامی شهرهای جدید ابلاغ خواهد شد.

مکبری همچنین با تأکید بر اینکه ترویج سبک زندگی شهری باید در حوزه خانواده صورت پذیرد، گفت: بحث زیرساخت‌ها، حوزه کارکردی، سبک زندگی و هویت بخشی بخش های مهم سند توسعه اجتماعی بوده که از سوی متخصصان این حوزه در تمامی شهرها در دست بررسی قرار دارد.

به گزارش شرکت عمران شهرهای جدید کشور، این مقام مسئول در پایان با تأکید براینکه نباید اجازه دهیم مشکلات حوزه فرهنگی و اجتماعی طرح مسکن مهر بار دیگر در شهرها دیده شود، گفت: پیوست فرهنگی اجتماعی طرح نهضت ملی مسکن نیز امری ضروری بوده و هم اکنون در حال پیگیری است.