به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در آیین افتتاح همزمان فرایند ممیزی اخذ گواهینامههای بینالمللی شکایت و رضایت مشتریان این شرکت گفت: دستیابی به استانداردهای بین المللی و حفظ و استمرار این استانداردها در ارائه خدمات منحصربه فرد و نوین با هدف حفظ و ارتقاء کیفیت پروژههای عمرانی و همچنین جلب رضایت مشتریان، طی فرایند قرارداد همکاری در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به یک اصل تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه این آزمایشگاه دریافت گواهینامههای بین المللی را در دستور کار خود قرار داده است، عنوان کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای ارائه خدمات برتر، منحصربه فرد و تضمین شده امروز فرآیند ممیزی استاندارد بین المللی- ۲۰۱۸) ISO ۱۰۰۰۲) و ISO ۱۰۰۰۴- ۲۰۱۸) ) شامل رسیدگی به شکایت و رضایتمندی مشتریان را در دستور کار خود قرار داده و با توجه به اینکه رضایت مشتری و مشتری مداری یک اصل مهم در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است، نسبت به دریافت این صلاحیت نیز اقدام شده تا از پیشنهادها و انتقادات و منابع اطلاعاتی مشتریان برای بهبود ارائه خدمات تضمین شده خود بیشتر استفاده کنیم.
کیانپور افزود: از این رو در راستای تسری فرهنگ مشتری مداری و رعایت ارائه خدمات با کیفیتتر به شهروندان، این آزمایشگاه تصمیم به استقرار استانداردهای مدیریت ثبت و پیگیری شکایت و اندازه گیری رضایت مشتریان در ستاد و تمامی استانها در سراسر کشور گرفت؛ به همین منظور فرایند و الزامات مورد نظر این استاندارد طی ماههای گذشته در شرکت پیاده سازی شد و امروز فرایند ممیزی با حضور نمایندگان شرکت BRSM تحت اعتباردهی IAS و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران NASI انجام شد که فرایند اخذ این گواهینامهها پس از انجام ممیزی در ستاد و استانها و موفقیت شرکت صادر خواهد شد.
به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیرعامل این شرکت اخذ این استاندارد را در مسیر تعالی شرکت مهم دانست و گفت: با اخذ این استاندارد بین المللی میزان کارایی و عملکرد ارائه خدمات و عوامل نارضایتی مشتریان برای ارائه راه حل سریعتر در رضایت مشتری مشخص میشود و ضمن متحد کردن کارکنان شرکت در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، میتوانیم روی فرایند ارائه خدمات تضمین شده و برتر به مشتریان کنترل مداوم داشته باشیم.