شناسهٔ خبر: 112399 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی خبرداد:

اجرای ۱۶.۴ کیلومتر راه آسفالت روستایی جدید در طول محورهای روستای استان

345 رئیس اداره ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی از اجرای ۱۶.۴ کیلومتر راه آسفالت روستایی جدید در طول محورهای روستای استان در طی بهار ۱۴۰۱ خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، حمیدرضا منصف به تشریح عملکرد این اداره در فصل بهار ۱۴۰۱ پرداخت و گفت: در این مدت همکاران ما در سطح استان تلاش‌های فراوانی کردند، از جمله، در شهرستان نیشابور شاهد اجرای پروژه‌هایی مانند تکمیل قطعه دو راه روستایی کلاته حسن‌آباد به طول ۳.۵ کیلومتر، احداث و آسفالت راه آنتنی راه‌های روستایی شهرستان در محورهای فرخ‌آباد و صالح‌آباد به طول ۱.۷ کیلومتر، احداث و آسفالت راه روستایی ده حسینی به طول ۴۰۰ متر، احداث و آسفالت راه آنتنی راه‌های روستایی شهرستان محورهای عشرت‌آباد و گارکش به طول۸۰۰ متر و احداث و آسفالت راه روستایی بقیع به طول یک کیلومتر بودیم. در شهرستان خواف نیز پروژه تکمیل راه روستایی بید پارسی به طول ۴۰۰ متر به اجرا رسید.

وی با اشاره به اجرای تکمیل راه روستایی قلعه سنگی به طول ۱۱۰۰متر در شهرستان فریمان و تکمیل راه روستایی قلعه گیامی به طول ۲.۵  کیلومتر در شهرستان مشهد، ادامه داد: در حوزه راه‌های روستایی شهرستان کلات نیز ما شاهد تکمیل راه روستایی ژرف به طول یک کیلومتر، احداث و آسفالت راه روستایی بابا رمضان ۱.۵ کیلومتر و احداث و آسفالت راه روستایی سینی به طول ۵۰۰ متر بودیم. اجرای دو کیلومتر آسفالت در محور جذندر - نقاب در شهرستان جوین نیز بخش دیگری از پروژه‌های آسفالت‌سازی راه‌های روستایی استان بوده است.