شناسهٔ خبر: 112447 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۴۰ میلیارد ریال از اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد

رفع تصرف طرقبه و شانديز فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از خلع ید و رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال از اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز از چنگال متصرفان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، سرهنگ مجید علی نیا گفت: در طی گشت زنی های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان طرقبه و شاندیز، مشاهده شد شخصی در زمینی به مساحت ۲۸۰۰ مترمربع در این شهرستان، روستای جاغرق از اراضی دولتی که ارزش آن مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است؛ تصرف نموده اند که با آرای صادره از مراجع قضایی نسبت به اجرای حکم قلع و قمع، رفع تصرف و اعاده به وضع سابق اقدام شد.  

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند.