شناسهٔ خبر: 112475 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران:

تمامی معابر خاکی محلات هدف تا دوسال آینده آسفالت می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت : با تامین قیر تمامی معابر خاکی محلات هدف با رعایت مشخصات فنی تا دو سال آینده آسفالت و بهسازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در بازدید از محلات هدف شهرستان گرمی که با حضور ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستان انجام گرفت گفت: در این دولت و در طول ۲ سال با تامین قیر تمامی معابر خاکی محلات هدف با رعایت مشخصات فنی آسفالت خواهد شد.

وی حمایتهای ویژه دولت از مردم را برای انجام این طرح مهم یاد آور شد و اظهار کرد: افرادی که می خواهند نسبت به نوسازی واحدهای فرسوده خود اقدام کنند می توانند از وام ۳۰۰ میلیونی طرح نهضت ملی بهره مند شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران همچنین اختصاص وام ۳۵۰ میلیون تومانی طرح ویژه نوسازی بافت های فرسوده را از دیگر اقدامات مهم دولت در جهت حمایت از مردم عنوان کرد و ادامه داد : علاوه براین مردم شهرستان انگوت می توانند از تسهیلات اسکان موقت توسط شرکت بازآفرینی شهری در دوران نوسازی استفاده کنند.

آئینی اضافه کرد: این تسهیلات بصورت قرض الحسنه و با بازپرداخت ۳۶ ماهه در اختیار کسانی که میخواهند در دوران نوسازی خانه اجاره کنند قرار می گیرد.

وی از اختصاص تسهیلات قرض الحسنه برای نوسازی واحدها و بافت های فرسوده این شهرستان خبرداد و بیان کرد: دولت قول مساعد داده تا با تشویق شهرداری ها مردم به هرمیزان وام که برای نوسازی واحدهای خود احتیاج داشته باشند تسهیلات تامین کرده و در اختیار آنها قرار دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بانک مسکن را برای توزیع وام بعنوان بانک عامل معرفی کرد و خاطر نشان کرد : پس از تکمیل ثبت نام از طریق سایت مذکور از طرف بانک برای مردم پیامک ارسال خواهد شد و با مراجعه حضوری به شعبه می توانند مدارک خود را برای اخذ وام تکمیل کنند.

لازم به ذکر است معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در سفر یکروزه به استان اردبیل از پروژه های بازآفرینی شهری و محلات هدف شهرستان گرمی ( محله شهریار ، محله قلعه باشی ، رودخانه شهری خیابان ساحلی موجره و خیابان شهید بابازاده ) به همراه نایب رئیس کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستان انجام گرفت بازدید نمودند.