شناسهٔ خبر: 112512 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد:

تجمیع توان بخش دولتی و خصوصی برای افتتاح ۱۰ کیلومتر اول پروژه کمربندی پاکدشت

پاکدشت معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از جلسه مشترک با قرارگاه خاتم ، فرماندار و نماینده مجلس پاکدشت و برنامه ریزی برای افتتاح ۱۰ کیلومتر اول پروژه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، امیرحسین آزاددوار گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده با قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه مقرر گردید ۸ کیلومتر ابتدایی آسفالت شده و ۲ کیلومتر نیز زیرسازی انجام شود.
وی ادامه داد: استملاک پروژه برعهده فرمانداری شهرستان است که می بایست نظارت درستی در خصوص تحویل اراضی مردم و جلب رضایت آنها صورت پذیرد.
آزاددوار تصریح کرد: با مذاکرات صورت گرفته طی یک ماهه اخیر چراغ پروژه روشن شده است، ۳۰ دستگاه ماشین آلات جدید وارد پروژه شده ، نیروی انسانی مهندسی و کارگاهی افزایش یافته و در واقع فاز فنی پروژه تقویت شده است.
معاون مهندسی و ساخت افزود: درحال حاضر اگر چه در مسیر حرکت پروژه تحول خوبی ایجاد شده است اما به لحاظ تقویت در ساخت مباحث ابنیه، آسفالت و عملیات خاکی باید در چند جبهه کار منسجم ترانجام شود و هنوز به مرحله رضایت از روند عملیات اجرایی نرسیده ایم.
آزاددوار از دستور مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران برای تحویل خط سیر پروژه ظرف هفته جاری خبر داد و گفت: ضروری است تا مردم بومی از جاده در حال ساخت به جهت حفظ ایمنی خودشان عبور نکنند و طبق تصمیمات اخذ شده طی روزهای آتی مسیرهای ورودی بسته خواهد شد.
لازم به ذکر است پروژه ۳۵ کیلومتری کمربندی پاکدشت در مسیر تردد زائران امام رضا (ع) از تهران به مشهد بوده و همچنین مورد مطالبه اکثریت جامعه صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان پاکدشت است که مقرر گردید با هدف تسریع در عملیات عمرانی جلسات هفتگی به منظور رفع موانع و مشکلات پروژه در محل کارگاه پروژه تشکیل شود.