شناسهٔ خبر: 112515 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف آسفالت معابر محلات بافتهای فرسوده استان تهران انجام شد:

تخصیص ۶۰۰ تن قیر به شهرداری‌های اسلامشهر و فیروزکوه

محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از سرعت گرفتن نهضت آسفالت معابر محلات بافتهای فرسوده و در مرحله اول تخصیص ۶۰۰تن قیر به شهرداریهای اسلامشهر و فیروزکوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه گفت: در مرحله اول نهضت آسفالت معابر ۴۰۰ تن قیر به شهرداری اسلامشهر و ۲۰۰ تن قیر به شهرداری فیروزکوه از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری تخصیص یافته است.
وی ادامه داد: علاوه بر شهرداری تهران (سازمان نوسازی شهر تهران)، شهرهای باغستان ،گلستان،شهریار،بومهن، چهاردانگه،نسیم شهر، رباط کریم و پیشوا در مرحله تفاهم نامه و یا ارسال ضمانت نامه جهت تخصیص قیر به این اداره کل هستند و پیش بینی ما این است که ۲۴۰۰ تن قیر دیگر نیز تا پایان تیرماه به ۹ شهر مذکور اختصاص خواهد یافت.
محبت خواه بسترسازی زیرساخت ها و آسفالت معابر را شرط اصلی بهبود کیفیت زندگی در محلات ناکارآمد شهری عنوان کرد.
وی از شهرداران استان تهران خواست در مسیر نوسازی معابر بافتهای فرسوده شهری و ارسال ضمانت نامه ها و همچنین عقد تفاهم نامه ها همکاری بیشتری با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران داشته باشند.
وی در پایان تعامل و اقدامات مشترک شهرداری و راه و شهرسازی را دو بال مهم توسعه ، بهسازی و عمران شهری و در نهایت بهبود کبفیت زندگی در محلات شهری ۴۸ شهر استان تهران اعلام کرد.