شناسهٔ خبر: 112527 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای افزایش ضریب ایمنی انجام می پذیرد:

تکمیل دیوار ورودی تونل سد شهید رجایی شهرستان ساری

مازندران - نصراللهی رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت : در راستای افزایش ضریب ایمنی تکمیل دیوار ورودی تونل سد شهید رجایی شهرستان ساری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران،کامل نصراللهی تصریح کرد : عملیات تکمیل دیوار ورودی تونل سد شهید رجایی شهرستان ساری به طول ۵۳ متر و در ارتفاع ۸ متر با اعتباری بالغ بر۳۵ میلیارد ریال آغاز شد.

وی خاطر نشان ساخت: رانش جاده قبل از تونل سد شهید رجائی بخش کلیجانرستاق ساری که محل‌عبورمرور بخش دودانگه ساری نیز محسوب می‌شود؛ که موجبات دردسر و دلهره مردم این منطقه را برای عبور از این بخش از جاده را فرآهم آورده بود.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  ادامه داد: رانش جاده و باریک شدن این بخش از مسیر در نزدیکی تونل، با توجه به پر تردد بودن مسیر و عبور و مرور خودروهای سواری و باری سنگین، خطرات جانی و حتی سقوط و رانش مجدد را به همراه دارد که با همه اهمیت موضوع تکمیل دیوار ورودی سد شهید رجایی ساری در دستور کار قرار گرفت.
 

وی افزود: جهت مرمت و بهسازی محور که حدود ۵۵ متر از دیواره جاده، خاکبرداری آن انجام شد و ۹ شمع هم زده شد و پایه بتنی هم ایجاد شده است.

نصراللهی ادامه داد: ایمن سازی محور یاد شده با نصب تابلو، علائم، چراغ خطر و نیوجرسی در لبه پرتگاه انجام پذیرفت.