شناسهٔ خبر: 112556 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند خبر داد:

اتمام عملیات اجرای دیوار ساحلی در محور روستایی اکبرآباد_حسن آباد

دیوار ساحلی بیرجند.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند از اتمام اجرای عملیات دیوار ساحلی در محور روستایی اکبرآباد_حسن آباد خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، علی اکبر پیشاوری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند گفت: عملیات اجرای دیوار ساحلی در محور روستایی اکبرآباد_حسن آباد به طول 140 متر و با اعتبار 6,500 میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: این عملیات با هدف کاهش سوانح جاده‌ای و جلوگیری از ریزش های احتمالی وخسارت های جانی و مالی ناشی از آن عملیاتی شده است.

پیشاوری ادامه داد: در اثر بارندگیهای سال گذشته محل مورد نظر تخریب شده بود به صورتی که باعث تخریب شانه راه و حتی قسمتی از آسفالت کناره راه شده بود.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل پروژه به طول حدود 2 کیلومتر دیگر نیاز به اعتبار92 میلیارد ریالی است، یادآور شد: بر حسب اولویت و ترافیک محورها بحث ایمن سازی دیگر راههای ارتباطی شهرستان با جدیّت توسط این اداره در حال پیگیری است.

پیشاوری خاطر نشان کرد: درهمین راستا از ابتدای سال جاری این اداره نسبت به تسطیح راهها ، رفع انسداد پل ها، رفع آبردگیها، بازگشایی قنوها و ریزش برداری در سطح راههای روستایی،فرعی و کوهستانی اقدام کرده که هم اکنون نیز توسط ماشین آلات راهداری این اداره در دست اقدام است.