شناسهٔ خبر: 112619 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان خبر داد:

شناسایی ۱۶۸ نقطه حادثه خیز در جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد

رفع نقاط حادثه‌خیز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی ۱۶۸ نقطه حادثه خیز در جاده‌های این استان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۱۶۸ نقطه حادثه خیز بزرگ و کوچک در محورهای مواصلاتی این استان اعم از اصلی و فرعی شناسایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه دلیل بسیاری از تصادفات منجر به فوت وجود این نقاط حادثه‌خیز است، عنوان کرد: برای رفع این نقاط در یک محدوده زمانی کم، کمبود اعتبار داریم که بدون شک با اعتبارات قطره چکانی راه به جایی نمی‌بریم.

محمدی گفت: امسال ۴۰ میلیارد از اعتبارات استانی برای رفع نقاط حادثه خیز مصوب داریم که امیدوارم نهایی و ابلاغ شود که در این صورت عملیات اجرایی رفع ۱۲ نقطه آغاز می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: محور ارتباطی یاسوج ـ سمیرم، یاسوج به بابامیدان و باشت ـ بابامیدان ـ گچساران حادثه‌خیزترین جاده‌های این استان بوده و در واقع بیشترین تلفات ناشی از تصادفات مربوط به این محورهاست.

محمدی خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار لازم در کمترین زمان ممکن اقدام به اجرای نیوجرسی با هدف جدا کردن جاده‌های چهارخطه خواهیم کرد.