شناسهٔ خبر: 112629 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اعلام کرد:

افزایش ۸۸ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

ثبت تردد مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش ۸۸ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،کلیم اله وثوقی در بازدید از محور اردبیل سرچم گفت: این میزان تردد در بازه زمانی ۱۵ الی ۱۹ تیرماه وعید سعید قربان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در این ایام ۳۱۷ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ثبت رسیده است تصریح کرد:این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۱۶۸ هزار تردد بود افزایش ۸۸ درصدی را نشان می دهد.

دبیرکمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل حضور شبانه روزی اکیپ های راهداری را در تمامی محورهای استان یاد آور شدو اظهار کرد:از آنجاییکه استان اردبیل مقصد گردشگری مسافران از سراسر کشور است راهداران با حضوردر ۲۶ راهدارخانه و جاده ها آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل از فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان خبردادو از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.