شناسهٔ خبر: 112638 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد؛

مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی فارس زیرچتر نهضت ملی مسکن قرار گرفتند

جلسه راه و شهرسازی فارس با بهزیستی و کمیته امداد جلسه ای پیرو انعقاد تفاهم نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی با کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور در خصوص طرح نهضت ملی مسکن برای مددجویان تحت پوشش این دو نهاد در اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، محمودرضا طالبان گفت: پیرو انعقاد تفاهم نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی با کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور که مقرر شده ۳۶۰ هزار واحد مسکن برای مددجویان سازمان بهزیستی در کشور ساخته شود جلسه ای جهت تعیین تکلیف وضعیت طرح نهضت ملی مسکن برای مددجویان تحت پوشش این دو نهاد گرفته شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد اداره کل کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی استان نسبت به ارسال لیست افراد واجد شرایط به اداره کل راه و شهرسازی فارس تا تاریخ یکم مردادماه ۱۴۰۱ اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار داشت: با تشکیل این جلسه کمیته امداد امام خمینی و اداره کل بهزیستی فارس موظف شدند لیست افراد واجد شرایط را به اداره کل راه و شهرسازی فارس ارسال کنند تا اداره کل راه و شهرسازی نیز در خصوص تخصیص  اراضی موجود به متقاضیان اقدام کنند.