شناسهٔ خبر: 112682 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران :

حجاب بوته خوش بوی گل عفاف است

مازندران معاون توسعه معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران بمناسبت گرامی داشت هفته عفاف و حجاب عنوان کرد : حجاب بوته خوش بوی گل عفاف است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ، اصغر میرایی محمدی اظهار داشت: با فرا رسیدن سالروز واقعه مسجد گوهر شاد و حمله رژیم سفاک رضاخانی به معترضین کشف حجاب در ۲۱ تیر سال ۱۳۱۵ و به جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه مسجد گوهر شاد و همه شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی ، این ایام به هفته  "عفاف و حجاب" نامگذاری شده است .

وی ادامه داد : برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و استحکام بنیان خانواده اسلامی _ ایرانی  و مقابله با تهاجم فرهنگی ، برنامه های فرهنگی  در این هفته بر اساس دستور العمل های ابلاغی برگزار خواهد شد.

میرایی محمدی ادامه داد:  به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، حضور فعال بانوان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و دوران های دفاع مقدس و سازندگی نشان دهنده این است که نظام ما نظامی است که برابری بین زن ومرد و حضور بانوان در عرصه های سیاسی و اجتماعی را مد نظر داشته و به آن پایبند است.

وی عفاف و حجاب را از ارزشهای جامعه اسلامی دانست و اظهار داشت : اگر نقاط هدف و حمله دشمنان را نشناخته و برای مقابله با آنها برنامه ریزی نداشته باشیم باید روز به روز شاهد کمرنگ شدن امر عفاف و حجاب در کشور باشیم. 

میرایی محمدی در ادامه به برنامه های این اداره کل هفته گرامیداشت عفاف و حجاب اشاره و اظهار داشت : فضا سازی تبلیغی در محیط اداره کل و محیط های عمومی تابعه ، ارسال پیام های فرهنگی مرتبط با این ایام به همکاران ، درج پیام های فرهنگی بر روی نامه های اداری ، تجلیل از بانوان عفیفه و فعالین حجاب و عفاف ، از جمله برنامه های فرهنگی این اداره کل در هفته مذکور است.