شناسهٔ خبر: 112700 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با شعار «با علی تا بی‌نهایت»؛

ویژه برنامه‌های دهه ولایت در شهرهای جدید برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهرهای جدید مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهرهای جدید از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه ولایت در شهرهای جدید با شعار «با علی تا بی نهایت» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مکبری مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی  و فرهنگی شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های دهه ولایت در شهرهای جدید با شعار «با علی تا بی نهایت»، گفت: این ویژه برنامه از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۸ تیرماه سال جاری در مساجد، حسینیه‌ها، بناهای یادمان شهدا، میادین و فضاهای شهرهای جدید برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی زیربنای پیشرفت در یک جامعه اسلامی است، افزود: توجه به برنامه‌های مسجد محور و اجتماع محور فرهنگی در شهرهای جدید یک سرمایه‌گذاری پایدار است که موجب بهبود ارتقای کیفیت زندگی در میان شهروندان می‌شود.

مکبری ارتقاء امید و نشاط اجتماعی، معنوی در بین شهروندان را از مهمترین اهداف این برنامه دانست و اضافه کرد: رویکردهای برنامه، حول ۶ محور، خانواده محور، اجتماع محور، مسجد محور، محله محور، خلاقیت محور و مردم محور در نظر گرفته شده است.

مدیر کل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهرهای عنوان کرد: از عید قربان تا عید غدیر  برنامه‌های متنوع  در شهرهای جدید در نظر گرفته شده است. برنامه‌های اجرایی شهرهای جدید در دهه پر فضیلت امامت و ولایت، آیین اهتزاز پرچم‌های بزرگ غدیر، اطعام بهشتی، کارگاه‌های آموزشی سبگ زندگی علوی، شب شعر آفتاب غدیر، نمایشگاه بزرگ فرهنگی غدیر و جشن تکریم سادات از جمله برنامه‌های  این طرح است.

وی اضافه کرد: به منظور هویت بخشی بصری به شهرهای جدید آذین بندی و نورافشانی، کتیبه نگاری زنده اشعار و احادیث غدیر از دیگر برنامه‌های اجرایی شهرهای جدید در این دهه است.