شناسهٔ خبر: 112713 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس خبر داد؛

آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (صلاحیت طراحی ) ۲۳ تیر ماه برگزار می‌شود

آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (صلاحیت طراحی ) ۲۳ تیر ماه برگزار می‌شود مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس با بیان اینکه 1463 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (صلاحیت طراحی ) پنجشنبه ۲۳ تیرماه در استان شرکت می کنند، گفت: از این تعداد 805 نفر زن و 658 نفر مرد هستند که دراین کارزار علمی با یکدیگر به رقابت می پردازند

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس) محمودرضا طالبان، مدیرکل راه و شهرسازی استان  فارس گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان  در رشته معماری (صلاحیت طراحی ) همزمان با سراسر کشور در روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه  از ساعت  ۷:۳۰ صبح به مدت ۷ ساعت در پنج حوزه  برگزار می شود.

وی ادامه داد:  دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز، دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی شیراز، دانشکده فنی و حرفه ای الزهرا(س)-دختران شیراز، دانشگاه صنعتی شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون حوزه آقایان و بانوان است.

طالبان  افزود: ورود داوطلبان به جلسه آزمون بدون کارت شناسایی آزمون و کارت معتبر عکس دار یا کارت عضویت عکس دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان حتی با تاییدیه ثبت نام آزمون مجاز نیستند.

وی گفت : داوطلبان گرامی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می توانند از ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ ۲۰/۰۴/۱۴۰۱ لغایت چهارشنبه  ۲۲/۰۴/۱۴۰۱ به سامانه ثبت نام آزمون ها به نشانی www.inbr.ir یا سایت شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی :  http://www.sanjeshserv.ir مراجعه و کارت خود را دریافت کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس با تاکید بر الزامات رعایت موارد بهداشتی جهت شرکت در آزمون  ، استفاده از ماسک برای ورود به حوزه ، حین آزمون و خروج از حوزه  و به همراه داشتن مواد ضد عفونی کننده الزامی دانست و افزود:  داوطلبان باید یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه حضور داشته باشند.

طالبان، هدف از برگزاری این دوره از آزمون را، اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته معماری( صلاحیت طراحی )  در پایه ۳ برای مهندسین بیان کرد.