شناسهٔ خبر: 112744 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

ارزیابی مستندات شاخص‌های عملکردی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

جلسه آزمایشگاه کارشناسان سازمان امور اداری و استخدامی کشور با حضور در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مستندات شاخص‌های اختصاصی فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ را بررسی و صحت سنجی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کارشناسان سازمان امور اداری و استخدامی کشور با حضور در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مستندات شاخص‌های اختصاصی فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ را صحت سنجی کردند و مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست کارشناسان شاخص‌های عملکردی را در حوزه فعالیت بخش‌های مختلف شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شامل تسهیلات و تجهیزات و کالیبراسیون، آزمایشگاه‌های سه گانه، دفتر نظامات آموزشی، پژوهشی و تدوین استانداردها، دفتر امور مهندسین مشاور و ارزیابی روسازی راه‌ها و دفتر امور فنی و مهندسی و فناوری اطلاعات، بررسی و صحت سنجی کردند.

بنابراین گزارش در این بررسی شاخص‌های تعداد ارائه طرح های اختلاط بتن، اختلاط آسفالت، مطالعات ژئوتکنیک، مقادیر مطالعات ارزیابی روسازی راه‌های کشور، ساعات برگزاری دوره‌های آموزشی و میزان فعالیت‌های پژوهشی، بازرسی و کالیبراسیون، طول حفاری و گمانه‌ها و ... مورد ارزیابی کارشناسان سازمان امور اداری و استخدامی قرار گرفت.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در این نشست معاونان و مدیران کل ستادی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به ارائه گزارش در خصوص عملکرد سال ۱۴۰۰ شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پرداختند.