حسین مذنب در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری ستاد ارتباطات مردمی در سطح استان، خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی بهعنوان بزرگترین ستاد ارتباطات مردمی، در جهت پاسخگویی به مردم شریف کرمانشاه، ۳۰ مدیر ملی را در حوزههای مختلف از جمله مسکن، راه، شرکت ساخت و توسعه آزادراهها، معماری و شهرسازی، مسکن و ساختمان، بازآفرینی شهری، سازمان ملی زمین و مسکن و دیگر زیر مجموعههای وزارتخانه در استان به همراه خواهد داشت که هر کدام آماده پاسخگویی در حوزه مرتبط خواهند بود.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی به آمادگی این ستاد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۸ جهت دریافت پیشنهادات و درخواستهای مردمی اشاره کرد و گفت: به تمام پیشنهادات و درخواستهای مردمی رسیدگی میشود و تمام راهکارهای قانونی برای حل مشکلات مردم بکار گرفته خواهد شد.
این مسئول از بررسی مسائل و مشکلات کهنه استان در ماههای اخیر بهواسطه سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه خبر داد و گفت: مسائل و مشکلات گروهی و عمومی استان در این سفر بررسی و تا حد توان مرتفع خواهد شد.
مذنب تاکید کرد: تمامی ظرفیتها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه با برخورداری از تجارب مدیران و کارشناسان در چهارچوب قوانین و مقررات در ایفای خدمات بهینه و مطلوب به مردم شریف استان کرمانشاه بکار گرفته خواهد شد.