شناسهٔ خبر: 112761 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان اردبیل خبر داد:

روکش آسفالت ۲۰ کیلومتر از راه‌های استان اردبیل

لکه گیری و آسفالت محور اشتهارد- ماهدشت معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران عملیات آسفالت ۲۰ کیلومتر از محورهای استان انجام شده و مابقی راهها نیز درحال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،آیدین هاشمی در بازدید ازعملیات آسفالت محور اردبیل سرچم افزود: ۵۰ هزار مترمربع لکه گیری و رفع چاله های محورهای مواصلاتی نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال ۱۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان لکه گیری و روکش آسفالت می شود خاطرنشان کرد: از این میزان ۲۰ کیلومتر آسفالت انجام شده و ۱۳۰ کیلومتر نیز تا پایان فصل کاری انجام می شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای انجام عملیات روکش آسفالت و لکه گیری محورها در نظر گرفته شده است.

هاشمی لکه گیری و روکش آسفالت محورهای بیله سوار گرمی – بزرگراه اردبیل نیر – اردبیل سرچم – گرمی انجیرلو – کمربندی بیله سوار– نمین آبی بیگلو – محدوده داخل شهر مرزی اصلاندوز – تونل حیران و مسیر تونل به نمین را از جمله پروژهای مهم اجرا شده عنوان کرد.

وی با اشاره به اقدامات مستمر و شبانه روزی راهداران در انجام وظایف نگهداری راهها گفت: در ۳ ماه گذشته اصلاح و بازسازی ۳ هزارو ۳۰۰ کیلومتر کانال های طرفین راه ، تنقیه لایروبی، تعمیرات پل و ابنیه فنی به تعداد ۴۰۰ دستگاه هم چنین بیش از ۱۵ هزار مترمکعب زهکشی و دریواسیون پل های بزرگ انجام شده است.