شناسهٔ خبر: 112812 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری ایلام:

20 هزار لیتر روغن بین ماشین های سنگین ایلام توزیع شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل چاده ای ایلام گفت: بیست هزار لیتر روغن ایرانول با نرخ دولتی بین ناوگان حمل ونقل عمومی سنگین(مسافری و باری) استان ایلام در حال توزیع است.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی( راهداری ایلام)؛ سید زاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: طرح عرضه مستقیم روغن با همکاری انجمن صنفی رانندگان استان و یکی از عاملان توزیع روغن استان در حال اجراست و تاکنون ۶۰ درصد آن بین ناوگان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه طی هماهنگی با شرکت ایرانول قرار است این سهمیه به صورت ماهانه برقرار باشد، ادامه داد: بیش از ۶ هزار دستگاه ناوگان سنگین (مسافری و باری) در استان ایلام فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه بیست هزار لیتر روغن ایرانول با نرخ دولتی بین ناوگان حمل و نقل عمومی سنگین(مسافری و باری) استان ایلام در حال توزیع است بیان داشت: ۴۰ لیتر روغن ایرانول دولتی به هر یک از کامیون داران عرضه می‌شود که نرخ آزاد آن خیلی بیشتر است.

وی در ادامه گفت: این اقدام در راستای مساعدت و کمک به کامیون دارن استان برای همه کامیون دارن که دارای کارت ناوگان و کارت هوشمند فعال هستند تعلق می‌گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در پایان به خبرنگار ما عنوان کرد: توزیع روغن با قیمت کارخانه با همکاری شرکت ایرانول است و در صورت تقاضای بیشتر تداوم خواهد داشت.