شناسهٔ خبر: 112819 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

بازدید سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از کارخانه تولید آسفالت دارای گواهینامه فنی مرکز

بازدید سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از کارخانه تولید آسفالت دارای گواهینامه فنی مرکز در حاشیه شهر کرمان بازدید فنی به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و هیات همراه از کارخانه تولید آسفالت دارای گواهینامه فنی مرکز در حاشیه شهر کرمان بازدید فنی به عمل آوردند.

این بازدید در راستای انجام بهینه مأموریت های از پیش تعیین شده مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در کسوت دبیر کارگروه کنترل کیفی و ارزیابی واحدهای تولیدکننده قیر و آسفالت کشور از یک سو و حمایت از تولیدکنندگان دانش بنیان و مبرز کشور از سوی دیگر صورت گرفت و محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و هیئت همراه، از کارخانه تولید آسفالت دارای گواهی نامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی که در حاشیه شهر کرمان قرار داشت بازدید فنی کردند.

حیدری در این بازدید با ابراز خرسندی از تولیدات با کیفیت این کارخانه درجهت ارتقای پروژه های مختلف روسازی استان کرمان، آمادگی کامل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برای ارائه خدمات متنوع و مضاعف علمی و بژوهشی به تولیدکنددگان دانش بنیان کشور را اعلام کرد.

به گزارش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، وی همچنین حمایت همزمان و مضاعف کارفرمایان و نقش آفرینان متنوع را از تولیدات و محصولات دانش بنیان در راستای تحقق حداکثری شعار اعلامی رهبر فرزانه انقلاب در سال ١٤٠١ را خواستار شد.