شناسهٔ خبر: 112966 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اجرای طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی انجام شد:

کنترل و بررسی ۱۱۰ ناوگان مسافری در خراسان شمالی

بررسی ناوگان مسافری ۱۱۰ ناوگان مسافری با اجرای طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی در خراسان شمالی، کنترل و بررسی شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، سعید سبحانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: زمان سفر از مبدا تا مقصد ناوگان اتوبوسی توسط سامانه پلاک خوان و سپهتن کنترل شد و بر این اساس ۱۶ دستگاه اتوبوس مشکوک به تاخیر در مبدا بودند که تعدادی از آن ها مربوط به این استان و برخی نیز مربوط به سایر استان ها هستند.

وی افزود: با اجرای این طرح، تخلفات تاخیرهای ثبت شده ناوگان، مستند سازی و با قید فوریت به استان مبدا حرکت ارجاع شده است تا در کمیسیون های فوق العاده رسیدگی به تخلفات مطرح و برابر ضوابط برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفرناوگان عمومی حمل و نقل مسافر در راستای خدمات دهی مناسب به مسافران جاده ای از ۱۲ تا ۲۱تیر ماه در پایانه های مسافری سراسر کشور اجرا شد.

به گفته وی این طرح در چارچوب نظارت براجرای تبصره ۱و۲ماده ۶ ضوابط حمل و نقل مسافر و بند ۶ منشور حقوق مسافر در پایانه های عمومی و نیز اختصاصی شرکت های حمل و نقل اجرا شده است.