شناسهٔ خبر: 113007 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اعلام کرد؛

بازگشت نخستین گروه حجاج فارس از ۲۹ تیر به فرودگاه شیراز

حجاج مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: نخستین گروه حجاج استان فارس ۲۹ تیر ماه، وارد فرودگاه بین المللی شیراز می شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا کریم آقائی مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اظهار کرد: طبق برنامه،عملیات بازگشت زائران استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد با انجام پنج پرواز از مدینه منوره صورت می پذیرد.

وی افزود: عملیات انتقال زائران خانه خدا روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه با انجام دو پرواز در ساعت های ۱۷:۳۰ و ۲۱:۱۰ و روز پنجشنبه ۳۰ تیر در ساعات ۰۳:۲۰ بامداد، ۱۰:۵۰ و ۲۲:۱۰ با ناوگان ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی از مدینه منوره به مقصد شیراز انجام می‌شوند.

در ادامه مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از اعلام آمادگی عوامل فرودگاهی خبر داد و گفت: با برگزاری جلسات و اخذ تدابیر مناسب برای انجام هرچه بهتر عملیات بازگشت حجاج، هماهنگی لازم با ارگان های مستقر در فرودگاه صورت پذیرفته و تلاش می‌شود تا روند تحویل بار و خروج زائران از فرودگاه تسهیل و تسریع شود.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها، کریم آقائی افزود: از مهمترین اقدامات انجام شده در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات به زائران خانه خدا، آماده سازی تجهیزات ترمینالی، سرویس و آماده‌سازی تسمه نقاله ها، تأمین چرخ دستی، افزایش تعداد کارکنان پلیس، گذرنامه، پایگاه امداد مرزی، خدمات و باربری اشاره کرد.