شناسهٔ خبر: 113021 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با عید غدیرخم انجام پذیرفت:

اعزام اتوبوس های حامل هیات نیروهای بازسازی عتبات عالیات از مازندران

مازندران رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد: طی هماهنگی با استانداری مازندران و ستاد عتبات و عالیات این استان هم زمان با عید غدیر خم ، اتوبوس های حامل هیات نیروهای بازسازی عتبات عالیات از مازندران اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ،عیسی خادمی ضمن اعلام این خبر از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی این استان برای اعزام زائران حسینی در ماه محرم امسال از طریق سیستم حمل و نقل عمومی مازندران به مرز مهران خبر داد .

وی با بیان این مطلب که با توجه به تجربیات سال های گذشته و با برنامه ریزی مناسب باید ایمنی و مطلوبیت سفررا افزایش دهیم تا کوچکترین مشکل برای زائران بوجود نیاید خاطر نشان کرد: انجمن های صنفی حمل و نقل مسافر استان برای نقل و انتقال زائران حرم ابا عبدالله الحسین (ع) سرور و سالار شهیدان با تمام امکانات و تجهیزات اعلام آمادگی کردند.

وی از جمله اقدامات انجمن ها و شرکت های مسافربری استان رافراهم نمودن شرایط لازم برای آموزش رانندگان اتوبوس توسط پلیس راه استان درخصوص نحوه حرکت،رعایت سرعت، رعایت قوانین ومقررات رانندگی در هنگام بارندگی، استفاده از رانندگان باتجربه و مجرب، استفاده از اتوبوس های با کیفیت، حضور مدیران فنی شرکت های مسافربری قبل ازحرکت وسایل نقلیه درمحل،  لغو برخی از سرویس های در بستی در صورت نیاز ،  افزایش سرویس های اعزام انتقال و.... به مرز مهران عنوان کرد.