شناسهٔ خبر: 113023 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان صورت گرفت:

رونمایی از تندیس یادمان ۱۳ سردار شهید استان همدان در اداره کل راه و شهرسازی

یادمان شهدا1 مراسم رونمایی ازتندیس یادمان ۱۳ سردار شهید استان همدان که به دست مبارک مقام معظم رهبری به درجه سرتیپی نائل آمدند در اداره کل راه و شهرسازی استان همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( همدان) ، این مراسم با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) ، فرمانده بسیج کارکنان، مشاور اموراستانداری همدان ، سرپرست اداره کل ، فرمانده یگان و کارکنان این اداره کل برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین( ع) ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده آن‌ها هستیم، اظهار کرد: عظمت و استقلال ایران اسلامی در سایه ایثار، فداکاری شهدا و جانبازان گرانقدر است.

سردار مجیدی ادامه داد: باید درس ایثار، فداکاری، خدمت به مردم و شجاعت در زندگی را از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران که با صبر و تحمل خود حماسه بزرگی را خلق کردند، بیاموزیم.

وی یادآورشد : امروز که در گام دوم انقلاب قرار داریم باید بدانیم که ما هم در خط مقدم با دشمن می جنگیم .

وی با اشاره به اینکه شهدای همدان جز برجسته ترین شهدای استان هستند اظهار کرد: ما در استان همدان ظرفیت های بزرگی همچون شهید حاج حسین همدانی داریم که تربیت بسیاری از شهدای استان به دست ایشان بوده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان نیز در این جلسه ضمن خیر مقدم  با بیان اینکه وجود ارزشمند و ایثار و فداکاری شهدا شایسته یادآوری و تذکر است، عنوان کرد: شهیدی که از تمام هستی خود می‌گذرد و می‌رود تا در باورها بماند باید در همیشه تاریخ زنده بماند.

ایوب اسدالهی گفت:بی‌شک پاسداشت مقام شامخ شهدا ترویج فرهنگ ایثار، رشادت و ازخودگذشتگی است و یادمان شهدا بخشی از ادای دین به رشادت‌هایی است که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور رساندند.