شناسهٔ خبر: 113054 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ارتباط نزدیک، موثر و پاسخگویی به مراجعین؛

ملاقات مردمی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با شهروندان انجام شد

ملاقات 1 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان این هفته ملاقات مردمی خود را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با شهروندان گرامی برای رسیدگی به مشکلات و مسائل مدنظر آن‌ها برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) ، با توجه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان، دیدار مردمی اسدالهی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان با هم استانی‌های گرامی انجام گرفت و در این نشست صمیمی شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند.

گفتنی است در برنامه ملاقات مردمی این هفته، حدود  ۱۰ نفر از شهروندان مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را در خصوص حوزه‌های مختلف مسکن و ساختمان ،املاک و حقوقی و مهندسی و ساخت  مطرح و سرپرست اداره کل با توجه به موضوعات و درخواست‌ها، برای پیگیری و رسیدگی به خواسته‌های آن‌ها، دستورات لازم و مرتبط را به معاونین مربوطه صادر کرد.

ملاقات مردمی سرپرست اداره کل  راه و شهرسازی استان همدان به صورت هفتگی و مستم سه شنبه ها برگزار می شود و شهروندان گرامی استان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان فرم مربوطه درخواست ملاقات عمومی با سرپرست اداره کل  را ثبت کنند.

ایوب اسدالهی در پایان هدف از برگزاری ملاقات عمومی را تسهیل خدمات‌رسانی، تکریم ارباب رجوع، ارتقای سطح رضایت ‌مندی مردم و افزایش میزان اعتماد آن ها به این دستگاه دانست و خاطرنشان ساخت: یکی از عوامل ایجاد حس اعتماد به سیستم، پاسخگویی و در دسترس بودن مدیران ارشد آن دستگاه است.