شناسهٔ خبر: 113064 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر اعلام کرد:

اجرای پروژه آسفالت‌ریزی محورهای مواصلاتی و روستایی اهر در آذربایجان شرقی

پروژه آسفالت‌ریزی در اهر‌ رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهراز اجرای ۱۴۰ میلیارد تومان پروژه آسفالت‌ ریزی محورهای مواصلاتی و روستایی در اهرخبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی قاسم قمری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اهر با بیان اینکه اکیپ‌های پیمانکاری و نیروهای راهداری در حال آسفالت‌ریزی، احداث و بهسازی راه‌های روستایی شهرستان اهر هستند؛ افزود:  در حال حاضر بهسازی و آسفالت‌ ریزی راه روستای ورگهان تا ویجنی به طول ۴۵ کیلومتر با اعتبار نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان در حال اجراست و سپس پس از اتمام این مسیر؛ اصلاح روکش آسفالت جاده اهر - ورزقان به طول ۱۲ کیلومتر و با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان به اجرا در می‌آید.

‌رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اهر گفت: بهسازی و آسفالت‌ریزی راه روستای باللی‌ قشلاق به طول ۱۶ کیلومتر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به‌صورت مشارکت اداره راهداری و پیمانکار بخش خصوصی اجرا می‌شود.

‌ مسیرهای سخت و صعب‌العبور محسوب می‌شود به‌زودی به مرحله اجرا می‌رسد.

‌وی با بیان این‌ که راه روستاهای ابللو و کلوجه که بهسازی و آسفالت‌ریزی خواهد شد ، برای این پروژه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است ، تصریح کرد: اخیراً اصلاح روکش آسفالت‌ کمربندی جنوبی اهر به‌طول ۷ کیلومتر و با اعتبار ۸ میلیارد تومانی به اتمام رسید، بایستی به خدمت همشهریان برسانیم به رعایت اصول فنی و جلوگیری از هدررفت منابع ، خط‌کشی کمربندی جنوبی پس از تثبیت آسفالت‌ طی دو هفته‌ی آینده انجام می‌گیرد.

‌ ‌رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اهر گفت: احداث و شن‌ریزی راه روستای سراجه‌لو با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های راهداری شهرستان اهر در سال‌ جاری است که انجام می‌شود.

‌قمری  خاطرنشان کرد: همچنین آسفالت‌ریزی ۱۸ کیلومتر از جاده اهر-مشگین‌شهر با اعتبار نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان عملیاتی می‌شود.

‌وی با اشاره به پروژه زیرگذر ورودی شهر اهر یادآور شد: در حال حاضر نیز پروژه زیرگذر ورودی شهر اهر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تأمین و تخصیص اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی نهایتاً تا سال آینده به اتمام می‌رسد.