شناسهٔ خبر: 113079 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مازندران خبر داد :

عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی پلسک شهرستان ساری

مازندران - صادقی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساری از عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی"پلسک" این شهرستان به طول ۱۲۰۰ متر با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ،سید علی صادقی با اشاره به نگاه ویژه اداره کل راهداری استان مازندران به بهسازی و ایمن سازی محورهای مرکز استان خاطر نشان ساخت: خوشبختانه با تلاش و پیگیری های مستمر مسولین ذیربط اقدامات بسیار گسترده ای در زمینه بهسازی راه های روستایی در شهرستان ساری در دست اجرا بوده که امیدواریم این تلاش ها با همیاری و تعامل به بار بنشیند تا به فضل خداوند شاهد ایجاد راه های دسترسی ایمن و مناسب برای روستاییان عزیز باشیم.

وی در ادامه به عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت محور روستایی "پلسک" در بخش کلیجانرستاق این شهرستان با هدف بهسازی و ایمن سازی محورمذکور توسط این اداره خبر داد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساری ، شرایط خاص جوی منطقه ، کمبود مصالح ، فاصله زیاد حمل مصالح و کمبود اعتبار را از مشکلات عمده پروژه های راهسازی در محورهای روستایی مرکز مازندران اعلام کرد.

گفتنی است مرکز استان مازندران دارای ۱۱۵۴ کیلومتر راه روستایی است.