شناسهٔ خبر: 113081 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در همایش عفاف و حجاب کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تاکید شد:

حجاب راه رسیدن به امنیت و آرامش هر انسانی است

مازندران در همایش عفاف و حجاب بانوان مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تاکید شد : حجاب راه رسیدن به امنیت و آرامش هر انسانی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران، نبی زاده مدرس حوزه علیمه در این همایش که به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برگزار شد ، عنوان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، حضور فعال بانوان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و دوران های دفاع مقدس و سازندگی نشان دهنده این است که نظام ما نظامی است که برابری بین زن ومرد و حضور بانوان در عرصه های سیاسی و اجتماعی را مد نظر داشته و به آن پایبند است.

وی عفاف و حجاب را از ارزشهای جامعه اسلامی دانست و اظهار داشت : اگر نقاط هدف و حمله دشمنان را نشناخته و برای مقابله با آنها برنامه ریزی نداشته باشیم باید روز به روز شاهد کمرنگ شدن امر عفاف و حجاب در کشور باشیم. 

نبی زاده یادآور شد: امروز به برکت این دیدگاه در نظام مقدس اسلامی ، زنان جامعه در عرصه‌های مختلف با حفظ وقار، کرامت، شخصیت و حفظ حجاب و عفاف همپای مردان فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه از بانوان همکار این اداره کل به منظور تلاش های موثر شان در جهت رسیدن به اهداف عالیه نظام قدردانی و تصریح کرد : بی شک اصلاح و پیشرفت جامعه مرهون تلاش و از خود گذشتگی بانوان بوده که همراه و هم دوش مردان علاوه بر وظیفه خطیر مادر بودن در فعالیتهای اجتماعی نیز فعالند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم از تمامی بانوان عفیفه این اداره کل با اهدا لوح و هدایایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.