شناسهٔ خبر: 113100 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

تخلف ۱۹ شرکت حمل و نقل مسافربری خوزستان رسیدگی شد

تخلف شرکت .jpg رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از رسیدگی به تخلف ۱۹ شرکت حمل و نقل مسافربری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، سعید حیدری اظهار کرد: تخلف ۱۹ شرکت حمل و نقل مسافربری استان در کمیسیون ماده ۱۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان رسیدگی شد.

وی افزود: عمده تخلف این شرکت ها  مغایرت مندرجات صورت وضعیت، اخذ کمیسیون اضافه، عدم بکارگیری مدیر پاسخگو به مراجعان در شرکت  و سرویس دهی به خودروهای شخصی ثبت شده است.

رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه تصمیم نهایی در خصوص تخلف این شرکت ها پس از بررسی اعلام خواهد شد، افزود:  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، کلیه ضوابط تاسیس و بهره‌برداری از شرکت ‌های حمل و نقل بین شهری مسافر را ابلاغ کرده است و همه شرکت‌ها در استان ملزم به رعایت واجرای این ضوابط هستند.

حیدری ادامه داد: بر اساس ضوابط ومقررات درصورت ارتکاب تخلف حمل و نقلی ، پروانه فعالیت شرکت های حمل و نقل مسافر با توجه به مرحله و نوع تخلف از یک ماه تا  یکسال به حالت تعلیق در می آید.