شناسهٔ خبر: 113146 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خبر داد:

پیگیری و رفع ۹۲ درصد درخواست های مردمی در طرح واکنش سریع

واکنش سریع مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از پیگیری و رفع ۹۲ درصد درخواست های مردمی در طرح واکنش سریع در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جعفر شهامت گفت: از آغاز اجرای این طرح همزمان با شروع دهه کرامت تاکنون، ۶۱ مورد درخواست مردمی و کاربران جاده ای در خصوص نواقص جاده ای گزارش شده و به ثبت رسیده که ۹۲ درصد آن توسط راهداران خدوم اصلاح شده و ۸ درصد باقی مانده یا به تخصیص اعتبار نیاز دارد و یا مشکلی نداشته است.

وی افزود: کم عرض بودن جاده، نبود چراغ چشمک زن، کمبود روشنایی در جاده ها، نبود سرعت گیر، وجود گازوئیل در محور، رعایت نشدن حریم راه، عیوب تابلوها و علائم، وجود چاله و ناهمواری در برخی نقاط، نبود تابلو و علائم، وجود لاشه حیوان در جاده، کم نور بودن روشنایی، نبود خط کشی و کج شدن نیوجرسی از جمله مواردی است که در تماس های مردمی گزارش شده است.

وی اظهارکرد: طرح واکنش سریع (طوس) با هدف ارتقای کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات راهداری و اولویت‌دهی به نیازهای ضروری تأمین ایمنی راه‌ها به ‌منظور افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای در حال اجراست.

وی ادامه داد: کاربران جاده‌ای به ویژه رانندگان می توانند با مشاهده نواقص جاده‌ای که به اقدام سریع نیاز دارند، با سامانه‌های ارتباطی ۱۴۱ تماس بگیرند و مشکلات مربوطه را گزارش دهند تا نواقص در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود.