شناسهٔ خبر: 113161 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نگهداری راه‌های راهداری البرز:

محور علیخان سلطان بهسازی و تعریض می‌شود

تعریض محور علیخان سلطان رئیس اداره نگهداری راه‌های راهداری البرز از اجرای پروژه تعریض و بهسازی محور علیخان سلطان حد فاصل جاده قدیم کرج- هشتگرد تا میدان راهدار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، سعید امیرانی‌زاده، از اجرای پروژه تعریض و بهسازی محور علیخان سلطان حد فاصل جاده قدیم کرج- هشتگرد تا میدان راهدار خبر داد و گفت: به علت کم‌عرض‌بودن جاده و حجم بالای تردد وسائل نقلیه در محور مذکور، بار ترافیکی در این محدوده در اکثر ساعات روز بالا بود بنابراین تعریض و بهسازی محور با هدف کاهش بار ترافیکی و ارتقای ایمنی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه به طول سه کیلومتر از اواسط تیرماه سال جاری آغاز شده، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان در حال اجراست.

این مسئول بیان کرد: مدت قرارداد این پروژه 9 ماهه است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تخصیص به موقع اعتبار در موعد مقرر به پایان برسد.

امیرانی‌زاده تصریح کرد: تعریض و بهسازی جاده‌ها نقش موثری در ارتقای ایمنی و خدمت‌رسانی بیشتر به کاربران جاده‌ای دارد و خوشبختانه در سال‌های اخیر به همت اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.