شناسهٔ خبر: 113198 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان باخرز خبرداد:

اجرای ۴۶۰ مترمربع عملیات لکه‌گیری با مصرف ۲۳ تن ماسه آسفالت سرد

2423 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان باخرز از اجرای ۴۶۰ مترمربع عملیات لکه‌گیری درمحورهای حوزه استحفاظی شهرستان با مصرف ۲۳ تن ماسه آسفالت سرد در طی چهارمین ماه از سال ۱۴۰۱ خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، مهدی زراعتگر به تشریح عملکرد این اداره در تیر ماه سال جاری پرداخت و افزود: در بخش نگهداری راه‌های شهرستان از حوزه راهداری، ترمیم ۵۰۰ متر افتادگی لبه آسفالت در محور کردیان، اصلاح ۲۰۰ متر شیب شیروانی در محور باخرز – تربت‌حیدریه، اجرای ۴۰۰ متر عملیات شانه‌سازی در محور باخرز – تربت‌حیدریه  و اجرای عملیات اصلاح رمپ ورودی و خروجی سه راهی کردیان با حجم عملیات خاکی ۲۰۰ مترمکعب در محور باخرز – ارزنه به انجام رسید.

وی ادامه داد: در بخش علائم و تجهیزات ایمنی راه‌ها نیز مواردی چون مرمت و نصب مجدد ۱۶ عدد از علائم کج و رهاشده در محورهای شهرستان، نصب ۲۰ عدد علائم مسیرنما با پایه کامل در محور روستایی همت‌آباد – هفت سوئی، مرمت و راه‌اندازی ۷ دستگاه چراغ چشمک زن و اصلاح، ترمیم و تعریض سرعتکاه‌های آسفالته به طول ۴۰۰ متر توسط راهداران شهرستان باخرز صورت پذیرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان باخرز در پایان افزود: همچنین در حوزه حمل و نقل نیز کارشناسان اداره نسبت به انجام بازدید دوره‌ای و مستمر از شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر در  خصوص کنترل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، اسناد حمل صورت وضعیت، وضعیت فنی ناوگان و ... اقدامات لازم را به انجام رساندند.