شناسهٔ خبر: 113241 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

دبیر ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد؛

ابلاغ بخشنامه لزوم رعایت حقوق نماز مسافرین /لحاظ ۳۰ دقیقه‌ زمان برای نماز صبح در پروازها

فاصله گذار ی اجتماعی فرودگاه ها دبیر ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی از ابلاغ بخشنامه لزوم رعایت حقوق نماز مسافرین در فرودگاه‌ها خبر داد.

حجت الاسلام جواد نیسی دبیر ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی با صدور و ابلاغ بخشنامه‌ای بر لزوم رعایت حقوق نماز مسافرین به مدت ۳۰ دقیقه در نماز صبح فرودگاه‌های مبدا و مقصد تاکید کرده است.

نیسی خاطر نشان کرد: این بخشنامه پیرو توافقنامه فیمابین وزارت راه و شهرسازی با ستاد اقامه نماز کشور، به رئیس سازمان هواپیمایی کشور و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ابلاغ شده است.

وی افزود: با توجه به ضرورت رعایت حقوق نماز مسافران در تمام خطوط ریلی جاده‌ای بندری و هوایی، وزیر راه و شهرسازی در این بخشنامه در خصوص برنامه‌ریزی و نظارت دقیق‌تر در زمان‌بندی پروازهای داخلی با اذان صبح تاکید کرد.

دبیر ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از عدم تداخل وقت نماز و عدم تضییع وقت نماز در فرودگاه های کشور، ۳۰ دقیقه زمان برای اقامه نماز صبح هموطنان در فرودگاه‌های مبداء و مقصد، باید در نظر گرفته شود.