شناسهٔ خبر: 113328 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی : 

اجرای ۳۷ کیلومتر پروژه بهسازی و آسفالت راههای روستایی در شهرستان سلماس 

آسفالت راههای روستایی در شهرستان سلماس  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در بازدید از برخی از پروژه های بهسازی و آسفالت راههای روستایی شهرستان سلماس از اجرای ۳۷ کیلومتر پروژه بهسازی و آسفالت راههای روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با همراهی نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی از پروژه های بهسازی و آسفالت راههای روستایی سلماس همچون پروژه بهسازی و آسفالت ادامه مسیر ماته خرپه، اسبشه، گرماویچ و شناتال ، محور داراب - دلزی و محور عیان - گبرآباد به صورت میدانی بازدید و روند پیشرفت این پروژه ها را بررسی کرد.

وی در جریان این بازدید گفت: پروژه بهسازی و آسفالت محور ادامه مسیر ماته خرپه، اسبشه، گرماویچ و شناتال به طول ۱۱ کیلومتر با مبلغ قرارداد بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا است که تاکنون ۵ کیلومتر از این محور آسفالت شده و مابقی آن نیز تا پایان فصل کاری سال جاری به اتمام خواهد رسید.

آرامون افزود : محور داراب - دلزی به طول ۱۶ کیلومتر بوده که ۶ کیلومتر آن آسفالت و ۱۰ کیلومتر باقی مانده در دو قطعه اجرا می‌شود که قطعه اول به طول ۴ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد و مبلغ قرارداد بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و قطعه دوم این محور نیز به طول ۶ کیلومتر و مبلغ قرارداد ۱۵۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد اجرا می‌شود. 

این مقام مسئول ادامه داد: پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی عیان - گبرآباد شهرستان سلماس نیز به طول ۸ کیلومتر و مبلغ قرارداد بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد اجرا می شود که تا پایان فصل کاری امسال به اتمام خواهد رسید.

آرامون اظهار داشت : در سال جاری در مجموع ۳۷ کیلومتر پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در شهرستان سلماس اجرا خواهد شد که بی شک نقش مهمی در توسعه زیرساخت های حمل و نقل روستایی و به تبع آن پیشرفت و رونق اقتصاد روستایی این منطقه خواهد داشت.