شناسهٔ خبر: 113387 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر یکروزه معاون راهداری کشور به کرمان انجام گرفت؛

بازدید از پروژه‌های راهداری استان و بررسی روند بازسازی محور شهداد _ نهبندان

پروژه های راهداری استان بررسی و از روند بازسازی محور شهداد _ نهبندان بازدید شد پروژه های در دست اقدام راهداری حوزه شمال استان کرمان با حضور معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور از لحاظ میزان‌ پیشرفت فیزیکی و اعتبار هزینه شده هر طرح به تفکیک مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمان، رضا اکبری در پایان سفر یکروزه خود به استان کرمان گفت: طرح های حوزه راهداری استان کرمان در سه بخش ایمنی راهها، نگهداری راه و ابنیه فنی مورد بررسی قرار گرفتند و با تشریح وضعیت هر طرح توسط مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و مجموعه معاونت راهداری اداره کل، تصمیم نهایی برای افزایش میزان اعتبارات اتخاذ می شود.

اکبری افزود: مدیران استان بایستی مشخص کنند برای هر پروژه چه برنامه هایی دارند، چه میزان اعتبار تاکنون به آنها تخصیص داده شده، چند درصد اعتبار هزینه شده و با ارئه توضیحات و دلایل فنی اعلام نمایند چه میزان اعتباری برای اتمام هر پروژه نیاز دارند. معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در ادامه افزود: همه شهرستان های حوزه شمال استان کرمان یک یا چند پروژه راهداری را در دست اقدام دارند و برای تکمیل این طرح ها، با ارائه دلایل فنی نسبت به افزایش اعتبارات مساعدت می شود.

اکبری در ادامه سفر به استان کرمان از انجام عملیات بهسازی و بازسازی محور شهداد _ نهبندان از قطعه یک تا چهار مسیر کویر شهداد به سمت منطقه گندم بریان بازدید نمود و پیشرفت کار این طرح که در شرایط سخت و طاقت فرسای آب هوایی قرار دارد را مورد بررسی قرار داد.