شناسهٔ خبر: 113445 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

واگذاری رایگان زمین و ساخت مسکن ویژه محرومان در پاکدشت

پاکدشت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از هم اندیشی یک روزه در محل فرمانداری پاکدشت با همراهی استاندار تهران و رئیس بنیاد مستضعفان کشور خبر داد و گفت: ساخت مسکن ویژه محرومان در پاکدشت به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه گفت: در هم اندیشی یک روزه شهرستان پاکدشت،بنیاد مستضعفان آمادگی خود را برای واگذاری رایگان زمین های در اختیار جهت طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه دار شدن مردم و بویژه قشر محروم و دهک های پایین شهرستان پاکدشت اعلام کرد.
محبت خواه تصریح کرد: از دیگر موارد مطروحه در این هم اندیشی تامین آب شرب 26 روستای پاکدشت با مساعدت بنیاد مستضعفان و همچنین تکمیل خط انتقال آب تصفیه خانه ای به پاکدشت بود.
وی از قول مساعد و تعهد بنیاد مستضعفان برای واگذاری زمین رایگان جهت احداث سریع مدرسه به درخواست وزارت آموزش و پرورش، توزیع دوهزاربسته معیشتی و تامین جهیزیه خانواده های محروم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خبر داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با تاکید بر اینکه پاکدشت به لحاظ صنعت ,کشاورزی و تولید گل و گیاه از مهمترین قطب های کشوراست , گفت: بنیاد مستضعفان درسیاست پرداخت و اعطای اسناد مالکیت با تخفیف 75 درصدی و اجرای بسته های حمایتی می خواهد مردم خانه دار شوند.
وی خاطرنشان کرد: برخلاف بقیه شهرها که مشکل اشتغال دارند، پاکدشت تنها شهری است که نیاز به نیروی کارگری دارد.
محبت خواه تاکید کرد: تامین مسکن اقشار محروم و کارگری پاکدشت با تسریع در اعطای اسناد اراضی بنیاد مستضعفان به مردم عملیاتی می شود.